July 27, 2020

Can You Guess Your Girlfriend By Her Makeup?

– I feel like a kid who wasn’t prepared for the pop quiz. – ^ I don’t know much about makeup in general. – ^ But do you know what these things are on my face? – ^ I for sure know that there’s some lipstick going on. – ^ I have taken Steve to Sephora, and I love it and I could spend hours in there. – ^ Oh, she loves Sephora! – ^ We do go to Sephora together sometimes. – ^ Yeah, no, I black out. – My makeup sits next to the sink where he washed his face every morning. – Every morning. – Your actually makeup? I see it on your face. I’ve never seen it in a heap. – I know what the end result looks like. – I do have some very clear objects in the makeup bag that should be a give away. – If you don’t get, it’s okay You know I don’t mind. – Well, I know that because I’ve failed every single BuzzFeed competition ever. – I was gonna rely pretty heavily on the bag itself. Because I definitely know Safiya has a pink bag that she puts her makeup in. – There’s so many different things in each of these bags, you guys really stuffed it in there. – ^ I’m hoping for the silver lining to be there’s just one piece of makeup that isn’t in any of the other bags that I’ve seen before. – This is a tattoo liner, liquid eyeliner. Okay, so Saf uses eye liner, I mean, that’s a possibility. – We got some Sephora, uh oh, uh oh!

Sephora. – It all smells like Sharpie. – I’ve definitely seen Saf doing the dab thing on her face before with this guy. – Now, I know Freddie likes color, but she’s very specific with her colors. – Yeah, no, I don’t think Saf would wear that.https://www.askcafe.net/xxmobil/resimler/local-discreet-gay-dating-websites/ This looks more like nail polish. – I don’t know, it all looks familiar. All right, maybe I’ll get some more luck with this. – There’s a lot of skinnier items in here. – Jen doesn’t strike me as someone who would take the time to use primer water. – It’s got a little mirror in here. How’s it going? – No, this is, this is not Jen. – Perfect brow pencils for the brows. She likes her brows.

I know she wants to cut my brows. – We’ve got a little bit of the smoking gun right here. She’s talked really highly of this metal matte lipstick from Kylie. – This is our number one contender right now. – Okay, this one currently is my frontrunner. – It’s instinctual. I don’t know.

I’m repelled by this one. – See all of this. All of this stuff. May as well all be the same to me. – Oh, hello. – I don’t know what this is, Urban Decay, heavy metal. I’m gonna say this might be Freddie’s. I’m just gonna throw that out there. – All right, uh oh.

There’s hair sticking out of it, which I deduce that based on the fact that your hair is all over the place, this could be a clear indicator. – This is for sure her brand, I don’t know if this is hers specifically. – Uh oh. I haven’t seen a photo finish at any point in our bathroom. Maybe this is not the one. – You know what, there’s no Kylie Jenner in this one. Now that there’s a Kylie Jenner played, I don’t know if I really can. I don’t wanna be wasting anyone’s time here.

I think I would’ve seen this guy, to be honest. It’s a little bit of a brighter color, it looks like a clown nose. – We got this bad boy. Oh I touched it, oh no. I’m sorry to whoever’s bag this is. – So this is a little bit worrisome.

This is a ColourPop. Again, I’ve just heard the word ColourPop. – Woah. This is called better than sex mascara. (laughs) – Oh, shit. So I feel like there’s games being played right now.

This is a Kylie Jenner lip kit, and this is a metallic one. – Is this Kylie, like Kylie Jenner? I feel like Jen doesn’t have this. – Like bronzy, poppin lipstick. Okay, that was the same as the bag that was heavy, number one contender.

So this is throwing me off a little bit. – No, this is not Jen’s. The color scheme across the board, I feel like this is a lot of tans. – I think I’m ready to make my decision. – All right, it’s between these two. – ^ It all comes down to these two. Kylie Jenner in both. ColourPop in both. – The eye things are kinda throwing me for a loop. – My gut says this one, but what does my heart say? – Can I just go head and pick one? – That’s my opinion, is that this is your bag. What do you think? – How confident are you? – I’m 100%. – ^ You’re right! – ^ Yeah? – Yeah. – Woo! – ^ You got it right! – ^ Aye!

That’s great! – ^ He nailed it. This is my bag. But what I thought Steve would get, is that he bought me this glitter eye liner. – When did I buy you that? – In Vegas!

– I feel like a kid who wasn’t prepared for the pop quiz. – ^ I don’t know much about makeup in general. – ^ But do you know what these things are on my face? – ^ I for sure know that there’s some lipstick going on. – ^ I have taken Steve to Sephora, and I love it and I could spend hours in there. – ^ Oh, she loves Sephora! – ^ We do go to Sephora together sometimes. – ^ Yeah, no, I black out. – My makeup sits next to the sink where he washed his face every morning. – Every morning. – Your actually makeup? I see it on your face. I’ve never seen it in a heap. – I know what the end result looks like. – I do have some very clear objects in the makeup bag that should be a give away. – If you don’t get, it’s okay You know I don’t mind. – Well, I know that because I’ve failed every single BuzzFeed competition ever. – I was gonna rely pretty heavily on the bag itself. Because I definitely know Safiya has a pink bag that she puts her makeup in. – There’s so many different things in each of these bags, you guys really stuffed it in there. – ^ I’m hoping for the silver lining to be there’s just one piece of makeup that isn’t in any of the other bags that I’ve seen before. – This is a tattoo liner, liquid eyeliner. Okay, so Saf uses eye liner, I mean, that’s a possibility. – We got some Sephora, uh oh, uh oh!

Sephora. – It all smells like Sharpie. – I’ve definitely seen Saf doing the dab thing on her face before with this guy. – Now, I know Freddie likes color, but she’s very specific with her colors. – Yeah, no, I don’t think Saf would wear that. This looks more like nail polish. – I don’t know, it all looks familiar. All right, maybe I’ll get some more luck with this. – There’s a lot of skinnier items in here. – Jen doesn’t strike me as someone who would take the time to use primer water. – It’s got a little mirror in here. How’s it going? – No, this is, this is not Jen. – Perfect brow pencils for the brows. She likes her brows.

I know she wants to cut my brows. – We’ve got a little bit of the smoking gun right here. She’s talked really highly of this metal matte lipstick from Kylie. – This is our number one contender right now. – Okay, this one currently is my frontrunner. – It’s instinctual. I don’t know.

I’m repelled by this one. – See all of this. All of this stuff. May as well all be the same to me. – Oh, hello. – I don’t know what this is, Urban Decay, heavy metal. I’m gonna say this might be Freddie’s. I’m just gonna throw that out there. – All right, uh oh.

There’s hair sticking out of it, which I deduce that based on the fact that your hair is all over the place, this could be a clear indicator. – This is for sure her brand, I don’t know if this is hers specifically. – Uh oh. I haven’t seen a photo finish at any point in our bathroom. Maybe this is not the one. – You know what, there’s no Kylie Jenner in this one. Now that there’s a Kylie Jenner played, I don’t know if I really can. I don’t wanna be wasting anyone’s time here.

I think I would’ve seen this guy, to be honest. It’s a little bit of a brighter color, it looks like a clown nose. – We got this bad boy. Oh I touched it, oh no. I’m sorry to whoever’s bag this is. – So this is a little bit worrisome.

This is a ColourPop. Again, I’ve just heard the word ColourPop. – Woah. This is called better than sex mascara. (laughs) – Oh, shit. So I feel like there’s games being played right now.

This is a Kylie Jenner lip kit, and this is a metallic one. – Is this Kylie, like Kylie Jenner? I feel like Jen doesn’t have this. – Like bronzy, poppin lipstick. Okay, that was the same as the bag that was heavy, number one contender.

So this is throwing me off a little bit. – No, this is not Jen’s. The color scheme across the board, I feel like this is a lot of tans. – I think I’m ready to make my decision. – All right, it’s between these two. – ^ It all comes down to these two. Kylie Jenner in both. ColourPop in both. – The eye things are kinda throwing me for a loop. – My gut says this one, but what does my heart say? – Can I just go head and pick one? – That’s my opinion, is that this is your bag. What do you think? – How confident are you? – I’m 100%. – ^ You’re right! – ^ Yeah? – Yeah. – Woo! – ^ You got it right! – ^ Aye!

That’s great! – ^ He nailed it. This is my bag. But what I thought Steve would get, is that he bought me this glitter eye liner. – When did I buy you that? – In Vegas!

When he was drunk. – So it’s these things that that gave it away? The funny thing is, I just got these two, and I have not worn these around you ever before. – That’s great. – I was so impressed by how much attention you pay to the stuff that I like. – Well you like this stuff, its meaningful to you. – I’m proud of you, Steve. – I’m so proud of you. Because honestly, that was really hard. – ^ What video game are you playing right now? – ^ I’m playing that Batman one. – ^ There you go.

See look, you pay attention to stuff I’m doing, too. – Arkham City. – ^ Arkham City, that is what I’m playing, it’s a good game.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *