March 25, 2020

Pranking My Boyfriend With “Too Good” by Drake!!

Relationships

Hi, guys welcome back to my channel. So my name is [Steven] and I’ve seen a lot a lot of these videos circulating around the Interwebs especially YouTube I Did a little bit of homework before doing this I actually acted all stress It was just a coincidence that I was helping my friend out with something about her relationship. I was helping her out So I was being all stressed. I was like telling my boyfriend like shit I’m stressed. So he’s probably gonna take me seriously [but] he does know this song though So I hope he [doesn’t] catch on I already told him like I need to talk to you What time are you gonna be done with class?

What is it about us? [oh]? He’s making jokes like about our nicknames, okay? Okay, I’m getting I’m [getting] distracted here.

Look I Don’t know so to you I Feel so cringe right now. [I] can’t you in yes. [I] don’t know how to ask you, okay You guys I feel so bad my boyfriend is such a sweetheart like he never pranks me He never wants to make me feel bad, but I prank you all the damn time [do] it for the Tube. He hasn’t replied Oh shit. He’s typing okay Hmm. [I] don’t get it, okay My [friends] [always] [feel] [the] need to tell me things seems like they’re just happier than us these days And he’s totally gonna fall for that because I talked to all [my] best friends last night, [and] you think we aren’t talking enough. Oh Hey, these days. I don’t know how to talking.

I don’t know how to be there you need oh My God, how are the lyrics so perfect to what he’s saying right now while waiting for his reply?https://www.bbb.org/us/oh/pepper-pike/profile/online-dating-services/farmersonlycom-0312-92010354 I’m just gonna apply some Highlight. I mean this is still a beauty channel right so I still have to integrate makeup somehow I’m just using my zoeva fan brush. [oh] my God Just Gotta be there oh He’s so cute Kids, I can’t do the neckline the next line is very lyrical so I think that [he] will catch on and it doesn’t really make sense gosh He’s so sweetie.

Hi, guys welcome back to my channel. So my name is [Steven] and I’ve seen a lot a lot of these videos circulating around the Interwebs especially YouTube I Did a little bit of homework before doing this I actually acted all stress It was just a coincidence that I was helping my friend out with something about her relationship. I was helping her out So I was being all stressed. I was like telling my boyfriend like shit I’m stressed. So he’s probably gonna take me seriously [but] he does know this song though So I hope he [doesn’t] catch on I already told him like I need to talk to you What time are you gonna be done with class?

Relationships

What is it about us? [oh]? He’s making jokes like about our nicknames, okay? Okay, I’m getting I’m [getting] distracted here.

Look I Don’t know so to you I Feel so cringe right now. [I] can’t you in yes. [I] don’t know how to ask you, okay You guys I feel so bad my boyfriend is such a sweetheart like he never pranks me He never wants to make me feel bad, but I prank you all the damn time [do] it for the Tube. He hasn’t replied Oh shit. He’s typing okay Hmm. [I] don’t get it, okay My [friends] [always] [feel] [the] need to tell me things seems like they’re just happier than us these days And he’s totally gonna fall for that because I talked to all [my] best friends last night, [and] you think we aren’t talking enough. Oh Hey, these days. I don’t know how to talking.

I don’t know how to be there you need oh My God, how are the lyrics so perfect to what he’s saying right now while waiting for his reply? I’m just gonna apply some Highlight. I mean this is still a beauty channel right so I still have to integrate makeup somehow I’m just using my zoeva fan brush. [oh] my God Just Gotta be there oh He’s so cute Kids, I can’t do the neckline the next line is very lyrical so I think that [he] will catch on and it doesn’t really make sense gosh He’s so sweetie.

I feel so bad oh Wait, wait a [minute]. I write my own In last night, I think I lost my patient last night I Got high [is] he in fixations last night [I] came to realization [just] [last] week we were just singing to this song on the radio. [so] when it gets to the chorus [I] don’t know if he’ll like catch on that. It’s that song as of now He’s totally falling for it because the lyrics sound very like very real it sounds like a real conversation [so] drake Screw you for making such mean lyrics holy he’s typing right now. Oh He caught on you guys.

I knew it. I fucking knew it. Oh so cool. [-] you shit This this line would [have] been perfect. I’m like low-key relief that he caught on that he’s not all sad anymore man It would have been so good though If he hadn’t caught on and I wrote [on] you take my love for [granted] line because he was talking about like taking for granted Okay, I’m gonna end this right out. I can’t find it anymore Okay, so he says he’s gonna kill me when he’s home.

So that’s great. Okay That’s all for the video guys are even was a short one [I] just wanted to really quickly do that to my boyfriend because I’ve been so so curious to see how he would react Especially since he doesn’t really know lyrics that well so I thought that [would] be perfect to pranking with hope you guys enjoyed the video please click the thumbs up button and If we reach let’s say a thousand and five hundred likes then I’ll make another lyrical prank on Maybe my friend or my mom I don’t know Just like it and click subscribe, and I’ll see you in my next video, and yeah That is all bye guys you can try to get along too good to you Always occur to you, you’ll take my love [larry]. I just don’t understand no I’m too good too. You are way too good to you you take my love

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *